Publicerat: / Allmänt

Det var den träningen det...

Hade precis bestämt mig för att faktiskt träna men istället säger pappa: "Jag har bestämt att vi ska övningsköra till Bålsta!". Sagt och gjort. Riktigt bra gick det faktiskt, även fast jag körde i rondell för första gången, råkade växla ner till 2an istället för 4an i en backe samt körde fortare än vad jag gjort förut. 

Igår åkte jag och Elin in lite tidigare till stan. Jag skulle kolla på skinnjacka! Vi gick in på Vero moda, tog med oss två stycken och den ena passade som handen i handsken! Perfekt! Köpte också hem en ny foundation då min blivit för mörk och nästan är slut. Sen köpte vi sallad och pluggade i skolan innan den började.

Idag har jag bara övningskört och försökt få ihop mitt schema den här helgen! Lyckades också! Såg på filmen jag ska göra en analys på i Sociologin och svenskan innan jag körde. Om 35 minuter ska jag åka ner till Josse och käka Thai mat med F6 - Ronja som mår dåligt. Krya! <3

Imorgon ska jag för första gången på länge åka iväg på tävling! Åker med Alexandra och det ska verkligen bli jätte roligt! Trots att jag inte riktigt har samma intresse för hästar längre så har jag faktiskt saknat att gå upp tidigt (okej det har jag INTE saknat) och åka iväg på tävling. Imorgon kommer jag som tur är inte behöva gå upp så tidigt då Alex bara startar lagklassen. 

På kvällen ska jag garanterat träna lite. Blir nog ett kort pass vid tvn och sen lite styrketräning för mage och armar. Sen på måndag är det skolvecka, tidigvecka, som gäller! Snark...

Nu ska jag göra mig iordning och åka till Josse! KRAM!


En av de senaste tävlingarna jag var på! Det var med Sara på ERK men även...


... Alex var där! Då på Finest Fable, imorgon hoppar hon Dinnie!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!