Publicerat: / Allmänt

Två långa veckor!

Hej kära ni! Nu har det inte blivit mycket aktivitet här på ett tag. Förra veckan begravde jag näsan i skolböckerna och skrev hemtenta hela veckan innan jag hade hejdundrandes avslutningsfest. Var sedan på finbrunch med mina vänner Elin, Helena och Elina innan jag jobbade på kvällen. Den här veckan har även den främst bestått av plugg, men också lite jobb. Imorgon ska jag jobba kväll och på söndag är det farsdag, vilket själklart ska firas. 

Kikar in och uppdaterar lite kort bara, har inte hänt så mycket intressant så det får bli så. 

Hoppas allt är fint med alla er!
Kram, Minna




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!